نقد و بررسی رادیاتور پنلی ایساتیس

نقد و بررسی رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور پنلی ایساتیس جزو با کیفیت ترین رادیاتورهای پنلی موجود در ایران می باشد. این محصول دارای ۱۵ سال گارانتی تعویض است که این  خود دلیلی بر کیفیت بالای آن می باشد. در زیر به نقد و بررسی رادیاتور پنلی ایساتیس می پردازیم.

شرکت تولیدی صنعتی ایساتیس با هدف تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی متولد شد.این شرکت در ابتدا با همکاری شرکت آریستون ایتالیا به واردات پکیج دیواری پرداخت و بعد از آن با انتقال تکنولوژی آن به ایران در یزد کارخانه خود را تاسیس کرد.

نام ایساتیس بر گرفته از نام باستانی یزد می باشد. رفته رفته پکیج های دیواری ایساتیس با استقبال خوبی در بازار مواجه شد و توانست رتبه سوم میزان فروش را بعد از برندهای بزرگی چون بوتان و ایران رادیاتور به دست بیاورد.

آزمایشگاه ایساتیس

شرکت گرما آفرین ایساتیس توانست به مرور زمان آزمایشگاه آکرودیته جهت تست و بازرسی کیفی خود راه اندازی کند که می توان گفت هنوز بسیاری از تولید کنندگان بزرگ تر هنوز به این آزمایشگاه مجهز نشده اند که این خود نشانی بر اهمیت به کیفیت در گروه صنعتی ایساتیس می باشد.

خط تولید ایساتیس

سایت تولیدی رادیاتور پنلی ایساتیس در سال ۱۳۹۳ به منظور ارائه رادیاتور پنلی همگام با کیفیت روز ایتالیا تاسیس گردید.

خط تولید رادیاتور از مدرن ترین و بزرگترین خط تولیدات تمام رباتیک رادیاتور پنلی در ایران می باشد که توسط شرکت LEAS ایتالیا راه اندازی شده است.

خط تولید رادیاتور با ظرفیت بالای  تولید خود توان تولید رادیاتور پنلی در سایزهای مختلف را دارد و با ظرافت مثال زدنی در نقاط جوش از نظر ظاهری بسیار با کیفیت و زیبا می باشد.

این رادیاتور با استفاده از فناوری پیوند دو ورق با حفظ ضخامت توانسته است از نظر کیفیت برابر با معتبر ترین رادیاتور پنلی های دنیا باشد.

تا جایی که با توجه به سال اول فروش خود توانسته علاوه بر فروش بالا در بازار ایران پیش زمینه های صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز انجام بشود.

مدت زمان گارانتی

رادیاتور پنلی ایساتیس دارای ۱۵ سال گارانتی تعویض می باشد که این بیشترین زمان گارانتی در محصولات گرمایشی در ایران می باشد
این محصول از نظر رنگ دارای کیفیت بسیار بالای رنگ می باشد که این رنگ به صورت رنگ کوره ای رنگی یک دست و غیر قابل بازگشت را در رادیاتور پنلی شاهد هستیم.

تاسیسات تجهیز ارائه دهنده محصولات گرمایشی بوتان با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و اصالت کالا می باشد. در صورت هرگونه ابهام یا سوال در رابطه با خریدمحصولات شرکت بوتان با کارشناسان تاسیسات تجهیز در تماس باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

مشــــاوره رایــــــــگان