پکیج دیواری بوتان ورونا محصول جدید شرکت بوتان

پکیج دیواری بوتان ورونا محصول جدید شرکت بوتان

پکیج دیواری بوتان ورونا محصول جدید شرکت بوتان

پکیج دیواری بوتان ورونا محصول جدید شرکت بوتان، این محصول با ظرفیت ۲۴ کیلو وات می باشد که مجهز به جدیدترین قطعات ارو پایی و طراحی منحصر به فرد ایتالیایی می باشد. با توجه به رویکرد شرکت بوتان در تولید محصولاتی به روز این محصول همزمان با ایتالیا در ایران نیز توسط شرکت بوتان تولید و در دسترس مردم قرار می گیرد.

از قابلیت های این نوع پکیج می توان به نمایشگر دیجیتال کامل آن اشاره کرد که می تواند اطلاعات کاملی از کارکرد دستگاه را در اختیار شما بگذارد. پکیج دیواری بوتان ورونا جزو دستگاه های دارای مبدل ثانویه (دو مبدله) شرکت بوتان می باشد قابل ذکر است این دستگاه به سیستم ماژولار مدرنی برای تنظیم شعله مجهز است که موجب کاهش مصرف گاز به صورت قابل توجهی می شود

پکیج جدید بوتان مجهز به سیستم بسیار پیشرفته و به روز کنترل احتراق فعال (Active Combustion Control) می باشد که از مزایایی این سیستم می توان به کنترل هوشمند ایمنی دستگاه از طریق عملکرد احتراق ، تنظیم اتوماتیک فشار گاز در صورت بالا بودن آن و خاموش شدن خطار دستگاه در صورت اختلال در عملکرد دودکش اشاره کرد.

پکیج دیواری بوتان به دلیل حساسیت های این شرکت صنعتی آزمون های کیفیت متنوع و سختگیرانه ای را طی می کند که عبارتند از:
  1. انجام آزمون طول عمر یکایک قطعات پکیج بوتان طی استاندارهای اروپایی
  2. تست پایانی یکایک دستگاه ها پس از تولید مطابق مقررات سختگیرانه به روز اروپایی

به همین دلیل است که مصرف کننده می تواند با خیالی آسوده ار پکیج بوتان استفاده نماید که پکیج دیواری بوتان ورونا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جهت مشاهده انواع محصولات بوتان اینجا کلیک کنید.

از ویژگی های به روز پکیج دیواری بوتان ورونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  1. استفاده از دو مبدل گرمایشی ( دو مبدله ) بودن آن
  2. سیستم جرقه زن خودکار و کنترل شعله جهت کاهش مصرف گاز
  3. کنترل جداگانه مدار گرمایش و آبگرم مصرفی جهت تامین آبگرم مصرفی بدون نوسان
  4. سیستم ضد گریپاژهوشمند پمپ سیرکولاتور و شیر سه طرفه
  5. سیستم ضد یخ زدگی هوشمند

پکیج دیواری بوتان ورونا امکان ایجاد آبگرم مصرفی تا ۶۰ درجه سانتی گراد و ایجاد گرمایش برای مدار گرمایشی تا ۸۰ درجه سانتی گراد را انجام می دهد.

قطعات پکیج دیواری بوتان ورونا مشابه اکثر پکیج دیواری بوتان الزاما ساخت کشور های اروپایی می باشد که می توان از جمله آن به موارد زیر اشاره کرد:
  1. پمپ سیرکولاتور Grundfos دانمارک
  2. شیر گاز SIT ایتالیا
  3. شیر سه طرفه دانمارک
  4. مشعل ایتالیا
  5. مبدل حرارتی ایتالیا
  6. مجموعه کنترلی هوشمند دودکش ایتالیا
  7. فن ایتالیا
  8. برد ایتالیا

هیدرولیک ست پکیج دیواری ورونا به بهترین شکل جمع آوری شده است که علاوه بر سهولت در تعمیرات به دلیل قرار گیری منظم قطعات، به کاهش هزینه های تمام شده پکیج دیواری نیز منجر شده است.

طراحی زیبای پکیج بوتان ورونا موجب شده است که برای استفاده در محیط آشپزخانه و داخل واحد بسیار ایده آل و مناسب باشد.

پکیج دیواری بوتان ورونا دارای نمایشگر دیجیتال بسیار کاملی می باشد که می تواند اطلاعات کامل و دقیقی از نحوه کارکرد دما، کدهای خطا و دمای آبگرم مصرفی و آبگرم گرمایش را به مصرف کننده نشان دهد.

نوع قرار گیری لوله ها در هیدرولیک ست دستگاه به گونه ای است که به راحتی و با استفاده از کمترین میزان شلنگ در صورتی که لوله ها بر اساس فریم باشد امکان نصب دارد.

هدف شرکت صنعتی بوتان از تولید این محصول:

شرکت بوتان با تولید پکیج جدید ورونا سعی در ورود به نسل جدیدی از پکیج های دیواری دارد که تمامی کنترل های آن به صورت دیجیتال انجام می گردد.

این سیستم جدید باعث کاهش مصرف گاز تا حد زیادی و علاوه بر آن افزایش ایمنی محیطی که دستگاه در آن قرار دارد. شاید می توان گفت شرکت بوتان همیشه پیشرو در معرفی پکیج های دیواری با تجهیزات به روز می باشد.

این بار نیز با معرفی پکیج چدید و ارزان مدل ورونا قصد در انجام نوآوری با تجهیزات به روز ایتالیا دارد و قیمت پایین تر آن به نسبت پکیج بوتان پرلا و یا حتی بسیاری از رقبای بوتان نقطه عطفی در انتخاب این محصول می تواند باشد.

تاسیسات تجهیز ارائه دهنده محصولات گرمایشی بوتان با بهترین کیفیت، بهترین قیمت و اصالت کالا می باشد. در صورت هرگونه ابهام یا سوال در رابطه با خریدمحصولات شرکت بوتان با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ها ۲

*
*

    پکیج ایران رادیاتور پاسخ

    مقاله خیلی خوبی بود متشکرم
    من کمتر جایی مانند محتوای شما در اینترنت دیده
    ام.

      admin پاسخ

      ممنون از شما ، امیدوارم مفید واقع شده باشه.

مشــــاوره رایــــــــگان